O mnie

Moje zdjęcie
Witam! Mam na imię Mariola. Moja przygoda z decoupage zaczęła się ok. 4 lata temu i trwa do dziś. Nie przypuszczałam, że ten sposób zdobienia przedmiotów tak bardzo mnie pochłonie. Niestety lub stety stał się moją pasją. W moich zbiorach pojawiają się coraz to nowe wzory serwetek i papierów. Mam już całkiem niezłą kolekcję. Pomysły na nowe prace zdają się być niewyczerpane. Zapraszam do ich obejrzenia!

środa, 27 marca 2013

ODROBINA WIOSNY (...CHOCIAŻ NA ZDJĘCIU)





Posted by Picasa

10 komentarzy:

  1. U Ciebie już prawdziwa wiosenka, śliczności. I teraz to dopiero będę tęsknić za ciepełkiem. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny wiosenny ogródek sobie stworzyłaś! Czuję zapach białych hiacyntów, nawet przez monitor!
    Jajko idealnie się wkomponowało w ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajo i piękna aranżacja:))
    Wesołych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze na ten świąteczny czas !
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za odwiedziny, ciepłe słowa
    i życzenia. To dla mnie bardzo miłe.
    Życzę Wam radosnych Świąt Wielkanocnych,spędzonych w gronie rodziny oraz wspaniałego nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudenka Mariolko. Nie myslalam ze jeszcze mozna bylo ulepszyc to. co prezentowalas w zeszlym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu dziękuję za odwiedziny i komentarz.Staram się jak mogę.Efekty różne,ale są i takie osoby którym się podoba."Alleluja i do przodu".Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jajo! Aż miło popatrzeć, tak ślicznie jest ukwiecone. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedzinki i komentarz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń