O mnie

Moje zdjęcie
Witam! Mam na imię Mariola. Moja przygoda z decoupage zaczęła się ok. 4 lata temu i trwa do dziś. Nie przypuszczałam, że ten sposób zdobienia przedmiotów tak bardzo mnie pochłonie. Niestety lub stety stał się moją pasją. W moich zbiorach pojawiają się coraz to nowe wzory serwetek i papierów. Mam już całkiem niezłą kolekcję. Pomysły na nowe prace zdają się być niewyczerpane. Zapraszam do ich obejrzenia!

niedziela, 24 marca 2013

NIEZAPOMINAJKI...TO SĄ KWIATKI Z BAJKI...






Posted by Picasa

3 komentarze:

  1. Śliczności, Niezapominajkowe jajeczko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezapominajki kojarzą mi się z dzieciństwem, gdy po kryjomu zbierałam je z koleżankami na miejscu, gdzie podobno kiedyś był stary cmentarz;))Co prawda śladu po nim już nie było, ale strach w nas i owszem:)) Piękne są Twoje jajeczka, takie bardzo wiosenne:))

    OdpowiedzUsuń