O mnie

Moje zdjęcie
Witam! Mam na imię Mariola. Moja przygoda z decoupage zaczęła się ok. 4 lata temu i trwa do dziś. Nie przypuszczałam, że ten sposób zdobienia przedmiotów tak bardzo mnie pochłonie. Niestety lub stety stał się moją pasją. W moich zbiorach pojawiają się coraz to nowe wzory serwetek i papierów. Mam już całkiem niezłą kolekcję. Pomysły na nowe prace zdają się być niewyczerpane. Zapraszam do ich obejrzenia!

wtorek, 5 listopada 2013

ZOSTAŁAM BABCIĄ

Zostałam Babcią!
 Pola przyszła na świat 25.10.2013r.W dniu narodzin ważyła 4260 i miała 60 cm długości.Rodzice i Dziadkowie są bardzo szczęśliwi.
A taki oto prezent "zmalowała "jej Babcia.








Posted by Picasa

9 komentarzy:

  1. Gratuluje rodzicom i oczywiście babci, a bombeczka jest cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję;-) A bombka cudna;-)))Uwielbiam takie właśnie " zmalowane" prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam. Powiem nieskromnie ,że i mnie się podoba. Tak naprawdę dużo lepiej wygląda w realu. Taki "słodziak" jak moja Wnusia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca! Bombka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!Bombeczka jest przepiękna, dopracowana no i co najważniejsze zrobiona z miłością co widać! pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam .Tak , to prawda starałam się jak mogłam. Włożyłam całe moje serducho. W końcu Babcią nie zostaje się aż tak często .Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ale cudowna ta bombka !!!!
    Gratulacje!!
    Gdzie można dostać taki piękny motyw???

    OdpowiedzUsuń