O mnie

Moje zdjęcie
Witam! Mam na imię Mariola. Moja przygoda z decoupage zaczęła się ok. 4 lata temu i trwa do dziś. Nie przypuszczałam, że ten sposób zdobienia przedmiotów tak bardzo mnie pochłonie. Niestety lub stety stał się moją pasją. W moich zbiorach pojawiają się coraz to nowe wzory serwetek i papierów. Mam już całkiem niezłą kolekcję. Pomysły na nowe prace zdają się być niewyczerpane. Zapraszam do ich obejrzenia!

niedziela, 23 stycznia 2011

Pora już rozebrać choinkę



















Właśnie znalazłam chwilę
czasu i postanowiłąm
rozebrać choinkę... Z tej
to okazji "obfociłam" kilka
bombek i postanowiłam
je zaprezentować (były
to jedne z pierwszych,
do których czuję
wielki sentyment)
Posted by Picasa

2 komentarze:

  1. Mariola, bombeczki bardzo ładne.
    Ja dopiero dziś rozebrałam choinkę z czego moj mały nie był zadowolony:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace, wszystkie! Szczerze mówiąc nie robiłam świątecznych ozdób, wszystko przede mną. Chętnie będę zaglądać do Ciebie, pozdrawiam i zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń